4001150542 |
Workshop: Teaching Large Classes |
2016-2017 |
Taller. Secundària en general |
|
|
|
23/3/2017 - 23/3/2017 (2 hores) de 17:30h a 19:00h |
|
ST SSTT Vallès Occidental (0408) |
|
Marquès de Comillas, 67-71 (Sabadell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Llengües Estrangeres i d'Origen
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
PL30 Workshop: Teaching Large Classes
|
| |
Inscripció |
09/01/2017 - 19/01/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Taller a càrrec de la Sra. Violeta Stefanovska, de Trinity College London.
El taller de 90 minuts cobreix les estratègies d'ensenyament de les classes amb un gran nombre d'alumnes, donant especial èmfasi en la participació dels estudiants en tasques de comunicació que facilitin la participació activa de tots els alumnes. Així mateix, es treballa la teoria que hi ha al darrere de les estratègies i activitats suggerides. El taller convida als assistents a participar en les activitats i a la creació de tasques per a la seva aplicació a l'aula.
Els participants tindran l'oportunitat de debatre els aspectes comunicatius d'aquestes activitats i compartir les seves pròpies idees amb altres professors.
Un taller que pretén ajudar al docent en escenaris difícils a priori per fer tasques comunicatives.
|
| |
Objectius |
En finalitzar el tema, els participants seran capaços de:
Seleccionar i adaptar els materials i tasques que assegurin una major participació de classe.
Preparar els seus propis materials que augmenten la participació dels estudiants.
Observar els canvis i millores en la producció de l'estudiant.
Proporcionar una retroalimentació als estudiants específica i encoratjadora.
Reflexionar sobre la pròpia activitat docent mitjançant l'observació dels canvis i el desenvolupament dels estudiants en aplicar les tasques comunicatives propostes.
|
| |
Continguts |
Idees pràctiques i factibles de com dur a terme activitats comunicatives amb èxit amb grups nombrosos.
La importància de crear un ambient agradable per augmentar la capacitat d'interacció dels estudiants.
Comprensió de com es pot millorar la participació dels estudiants amb grups grans amb capacitats diverses.
Idees de com promoure l'autonomia de l'alumne .
Planificació, anàlisi i avaluació d' una lliçó comunicativa, adreçada a classes nombroses.
|
| |
Observacions |
Tipus bloquejat per FORMGEST setembre 2017
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat.
|
| |
Certificació |
Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de secundària
|
| |
E-mail |
sefp_vall.ensenyament@gencat.cat
|
| |
|
|